wake-up Light

alltså pommfritt (mitt  uttryck) alltså!
vilken helt underbar dag!

jag vaknade med en sömnig Johan bredvig mig imorse. jag tror inte ens jag fattar själv hur lyckligt lottad jag är som har honom. Sveriges vackraste människa vaknade i alla fall till liv och jag fick upp honom ur sängen.

vi fortsatte med frukost på altanen i skuggan och tittade på människor. lite av min favoritsysselsättning. roligt julia ! vi gosade lite med vovvarna som redan då började med sitt babyhumör, okej ingen fattar men jag gör det.

vi cyklade in till stan (efter att johan duschat i en timme ungefär) och det var boutamys. vi gick runt lite, jag köpte sveriges godaste smoothie från brämhults och solen var helt underbar. hittade dock inget av intresse så vi hamnade i museéparken och solade lite. eller ja, jag gjorde det. johan är pryd. cyklade hem och åt lite och solade.

cyklade med mormor till blomsterlandet och tittade på blommor, jag luktade på allt jag kunde och åt lite timjan som jag sen spottade ut. mormor är mysig.

hemma solade vi lite till, träffade herr katt och pratade lite med honom. Mormor trodde Anton och Johan var bröder, det var roligt. Sen gjorde jag mig iordning. Johan lämnade mig och jag och Nöne åkte BMW till Vedugnen där mormor och max mötte upp. Vi åt pizza och drack cola och det var stekhett. Jag hade tights på mig för jag skulle till kyrkan.

Sara och jag tittade på astrid i kyrkan, hon var bajsduktig även om hon såg jättekoncentrerad ut hela tiden. vi spande på kille till sara och vägrade ta nattvarden. Sjöng fel och falsk, bråkade om " vår fader" och skrattade som vanligt. en tant bakom sara hostade henne i ryggen! :*

hemma slötittade jag lite på tv i nya soffan och sen har jag hamnat här. stuvat under alla möjliga saker under sängen som annars skulle legat synligt på mitt golv. tänkte läsa och sova lite nu, njuta av kvällsluften som strömmar in och invänta nattbesöket som består av mamma, pappa och morbror som kommer från Sthlm. Kommer bli trångt, kaotiskt och aningen mysigt. max konfa imorn.. har jag tur träffar jag karl <3

det känns ganska bra nu
vi litar på varandra


Kommentarer
Postat av: saaaara

jag älskar dig juliafriberg, och jag är så glad att du mår bra och har haft en bra dag. att det känns bra nu är liksom bäst. vem är karl förresten? :o

2008-05-10 @ 23:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0