vronkipånki

nu orkar ja inte skriva tråkinlägg längre.
jag mår typ ganska okej nu. inte perfekt men när är det det egentligen?
känns lite som om ja ska leva resten av mitt liv i ensamhet, något som känns, ofrånkomligt :)
men iallfall. när beigeanders sa ordet paraply sprack jag fan upp i ett leende. det kändes bra.
jag tänkte på störtregn, då man är alldeles blöt inpå bara kroppen men fortfarande trycker in sig under ett prickigt paraply. Tänk lisseberg, blöta karuseller och massa gräs och blommor. mysiiiigt.
nu är äckelmat tror jag, sen lite engelska redovisning och svenska och jävla idrott. orkar inte. gå hem efter english?
elin va mys förut iallfall :)


Kommentarer
Postat av: banana!

idrotten var funnyfunny and made me happyhappy. speciellt på slutet, brottning i sanden ;D du betyder mest (L)

2008-05-23 @ 18:48:30
Postat av: Anonym

jag kommer sakna dig bajsmycket

2008-05-24 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0