värdefull

wow. två positiva blogginlägg på rad. men då bryter jag mönstret nu då...


jag är så jävla skoltrött, alla prov och inlämingar och inställda lektioner gör mig galen. När ska jag hinna plugga på allt det där om jag vill ha ett liv. Jag umgås med samma personer sex timmar om dagen fem dagar i veckan och jag har ingen ork med det längre, jag vill göra roliga saker med dem. Inte gnälla över för lång meku eller för lång håltimme för att njuta av det....
Bajsdag idag, skriver på svenskan och historian utan att komma någon särskild stans. Dock upptäckte jag ett enormt intresse för kommunism och varför vissa tror det skulle fungera i praktiken så uppsatsen borde väll gå okej..
jag vill typ ut och springa, träna eller vad som hellst men jag har verkligen noll ork. Kanske blir ikväll trots allt.
När jag har en sån här dag är jag bara så himla otrevlig mot alla, jag hatar det men jag är kass på att behålla min frustration av mig själv... Förlåt
Imorn blir det matteprov i sexton år, jag kommer faktiskt faila. typ bajs skoldag och lite engelska plugg på eftermiddagen innan vi åker hem tror jag blir faktiskt.
men sen är det slappis, spelning och träning. sen åka till älskling och mysa. dricka o'boy och så. onsdag studiedag. <3


fan alltså. jag vill bara ha kanel, ompyssling, snygg kropp och historian klar. tack gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0