text

idag har varit sveriges slappisdag.
vaknade hos mr snygg och morgonrufsig och det blev frukost. dagen flöt på, inget särskilt hände.
nu ikväll blev det ett bad, luktar som en rosenknopp, och maaaaassa plugg. inte sådär dökul.
vill verkligen ha lite pengar nu, inte vet jag vad ja ska köpa men nog för att lusten finns där.
möjligtvis en bikini, gladiatorskor och några ton piggelin.

alltså. jag ska börja träna. punkt. joggning verkar vara bra och det är ju konditionen jag vill bygga upp. body balance får stå för den styrka jag utövar. beach nollåtta närmar sig men ja är redan snygg....
peace and love typ snart. ska bli så värt alltså.
skolavslutningen känns på något sätt så himla långt borta även om det säkert bara handlar om veckor.
sara lämnar mig om en vecka, ska se till att hinna träffa henne MYCKET innan hon åker och blir brun och ännu mer snygg.

over and out.

oj. textkommunikation imorn too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0