sunday

okej.
ikea - hett omdiskuterat i min familj om det är en självmordsaffär eller som ett mysrum.
pappa klarar inte av det, igår blev det ca två timmar på detta omtalade ställe. Han fick panikattacker och ville slå någon, jag tycker om min pappa.
mamma tycker nog det är ganska mysigt men mest praktiskt. Hur kan man bara tycka något är praktiskt? herregud människa.
jag tycker om det, ibland. ibland är det roligt att prova soffor, ha tävlig på snurrstolar om vem som kommer längst på ett rull, titta på tavlor och allt det där. Ibland ser jag det bara som en transportsträck till en oändlig kö och träningsvärk av allt bärande dagen därpå.
ikea för fyra av fem toasters. kanonkul !

idag väckte mami mig tidigt, igår sov jag till halv tolv och var ett vrak hela dagen.
det var ganska skönt för nu är klockan 14.12 och jag har hunnit:
göra i ordning hela mitt rum med ny bänk, tavlor, hyllor och massa fint.
ätit chips och druckit te som mellanmål
varit ute och sprungit i regnet
duschat
pluggat.

yey, sånt gör mig lixom glad. :)

ikväll blir det träning med mami, lite body balance. (julia är stelast i sverige och alla andra har magrutor, TYP). Började skriva på historian halv ett inatt så ska väll fortsätta med det. annars lirkar jag mig själv till att våga stå inför halvklass imorn och snacka om homeros och grejjerna. Inte kommit så långt där men det känns relativt lugnt.

saknar johan


Kommentarer
Postat av: Boppi

Herregud Julia, Jag saknar dig med!

2008-05-18 @ 17:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0