oh happy day

hela min dag är som en medryckande gospelsång!
allt är sådär lyckligt och fint som man bara drömmer om, fast detta är en verklig lycka. som innehåller vissa motgångar men som ändå vägs upp.
Denna dag och sex månader bakåt har jag varit djupt förälskad i min älskling. Ett halvår, som Axel sa lite förvånat.
Ett halvår har han och jag, eller snarare du och jag, tillbringat tillsammans. och mer blir det.

Sovmorgon till si så där halv tre men gick till skolan halv två och lyssnade på daniel och claes redovisning om alkohol, mycket bra verkligen. Tråkigt att vi i Sverige måste konsumera mest alkohol och sedan få ut det i våld. För det är ju sanningen.
Mattediagnos var en sån där motgång, men man får ta det som det kommer med gissningar och förhoppningar om att Lars har ett gott hjärta.
Hemma solade jag och åt plättar. Sen cyklade jag till spelningen, på något konstigt sätt har det blivit mina 20 minuter av lycka i veckan. Riktigt kul faktiskt även om jag inte kan spela hemma.
Mamma, lillebror, Bulldog och jag packade sen iväg oss till Arnön där picnick, promenad till sandstranden och sommarens första dopp gjordes. Okej, det var iskallt men nu känns hela kroppen helt skön.

Friluftsdag imorn och Sarabanana fortsätter sola på och bli bananbrun och bada salta bad och dricka apelsinjucie you know. typ kinda of miss her, but don't tell!.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0