tiden har en så magisk effekt på oss

jag har en värmekudde på magen
den är dock kall
att du vill se mig gråta gör mig lite sådär små frustrerad
havet luktar så fruktansvärt gott
solvarm mjölk gillar vi
två veckor - flytten kirrad
sovmorgon imorn då
sarabanana hemma from stockholmo
apelsinjuice ska göras
en annan del av köping, ja ska se det
björn gustavsson, varför inser inte jag hans snygghet?
åk ifrån mig, gör det bara
sluta bry mig - omöjligt
sommarkläningar, så najs att prova dem idag
barfota på grus
röda röda smultron
min egen smultronflicka
kantarellsmörgås i sommar, ska bli
ååååh kräftor, kräftor i julias mage
babyskor, alltför söta
röda ögon, nejtack men..
ätande, i massor
illamående - kirrat hemskt
tre veckor , sen blire p-stav.  mys. heh
sångröst, ge mig en sådan
ont i magen  fuckfuckfuck


HALLELUJAH EVA JULIA FRIBERG DITT PUCKO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0