du har fel

jag är rädd att jag håller på att bli galen
jag kan inte hantera någonting som är runt mig just nu. ingenting
nejmen fan, ärligt. det här går inte mera, nu får det hända något
allt kan inte vara perfekt, det är det nog aldrig
jag tycker jag lovar saker som mina känslor sen sviker,
ni frågar hur jag mår och jag svarar oftast ärligt. men ändå. det är något
det känns som om jag är så ensam, förlåt ta inte år er, men jag har inte lixom mig själv
jag är inte alls trygg, inte alls. jag litar inte på mig själv. jag tror inte jag klarar någonting.
säg inte att det kommer bli bra. för hur gärna jag än vill så vore det så hemskt om jag blev kvar här.
usch, det här inlägget får mig bara att må dåligt.
hur i helvete ser ni mig egentligen?
jag menar, en blogg är till för tankar av alla slag. och den är frivillig att läsa.
men endå, jag fyller den med klagomål. ni tänker: hon har ju allt. det har jag nog
men om jag får göra den underbara liknelsen med ariel, den lilla sjöjunfrun ni vet. så vill hon också ha något mer.
hon har en dröm. det har inte jag.
eller jo, en dröm om en tillvaro då inte tårar hela tiden bränner bakom ögonlocken. då alla är vänner. då jag för fan kan känna mig trygg. där jag vet var jag hör hemma. där jag kan lita på dig, och på mig själv.
ni gör ingenting fel, tro inte det.
jag tror bara inte jag var redo för gymnasiet. det blev för mycket.



nej timbuktu, det löser sig inte.
 

Kommentarer
Postat av: banano.

vi ska ta oss dit tillsammans.
om inte i morgon, eller nästa vecka, så om några månader. ett år.
så småningom kommer vi ta oss dit.
hand i hand, för det är så vi kommer gå.
alltid julia. du är starkast, du vet bara inte om det. men jag ser det varje dag.

2008-03-13 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0