dota

sitter på datalektion och är allmänt lycklig för tillfället :)
var nyss inne och pratade med nette, hon var nog ganska berörd av min powerpoint presentation. men hon gav mig några tips på vad jag kunde förbättra, några simpla saker jag totalmissat. men vg+ är ju något att glädja sig åt.
blir så glad att prata om äpplet, det är faktiskt något  jag vill förverkliga. Jag skulle vilja åka runt på företag där männen sitter och spänner ut ölmagen i sina dyra kostymer. då ska jag berätta om äpplet, berätta om hur många kvinnor som dödas varje år. att det finns en hederskultur här med. att män inte blir kränkta i sverige, eller inte vill bli i alla fall. och männen kommer grymta obekvämt och titta på den lilla tjejen som står framför dem. den lilla tjejen är en kvinna då, hon går in i en roll eftersom inte ens hennes blyghet får stoppa henne från att berätta att världen är orättvis.
redan när jag var liten hatade jag när människor sa: världen är orättis.
för visst, det är den ju. men att ha det som ursäkt för att inte göra någonting åt alla problem är ju bara svagt.
föreläsning sen då, sarabanan är fokuserad ;)
efter skolan tänkte jag gå och köpa lite mat på wallinders, fråga mig inte vad????! men typ lite mysmat bara, sen åka till lägenheten och äta och kanske plugga lite. egentligen skulle matte vara passande men jag kan verkligen inte plugga det själv eftersom jag inte förstår så pappa får hjälpa mig ikväll istället. nejmen, kanske läsa lite historia. lika bra att börja nu :)
sen då, litet äventyr att cykla till musikskolan. spela lite piano och så. sen hem, vänta på bussen som kommer halv sju och sen åka hem. lyssa på babyiPod och sova lite kanske. 
hemma ska jag plugga matte, städa mitt rum, äta och sova :) prata med bäbis också hoppas jag.

jag undrar om du älskar mig, som jag älskar dig
vad gör jag utan dig
du betyder allt för mig
jag älskar och se och höra dig med
stanna och låt mig se
stanna och låt mig kyssa min älsklings kind
vinden viskar ditt namn, jag vill va i din famn
lyssna på mig en stund
du är vacker som en gryning älskling och jag älskar att se på dig
jag vill känna att vi andas tillsammans
älskling du&jag
du&jag

ja, Brolle Jr är kung.
och jag menar vartenda ord baby. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0