SÄG festival

Allt har varit så bra idag. visst svackor. men det är ju som ett liv, en bergochdalbana med både loopar och pirret i magen och nerförsbackar då man tror man ska dö..... SÅ BRA.

jo alltså.
Allt från halleluja, "hårdrock", poesi till Billie the vision and the dancers.

tack sara för att vi hade en dag. en dag som vi haft så många gånger förut men som nu lyst med sin frånvaro ett tag.
jag tror vi behövde lite lallalalalallalaa a man from argentina. dans alltså. dans, leende och pussar. barfota och svettiga och alldeles sådär skrattiga som vi brukade vara på datalektiorna eller på historian (ingen glömmer baj!s in my heart). tack för att du tror på mig, får mig att skratta (både åt och med dig!) och för att du delar fruktpassionen med mig. älskar dig.

peace (and love, extra much today!)

Kommentarer
Postat av: s

baby, du är min. min favorit, och jag har alltid roligt med dig! du förstår mig som ingen annan. och jag är så tacksam för att du finns nära. tack älskling <33

2008-06-10 @ 20:21:10
Postat av: Anonym

DET GICK ATT KOMMENTERAAAAAAAA!!!! :D:D:D:D

2008-06-10 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0