rolig kväll!

vad ska jag göra då?
alla bara studentar sig och jag åker till gymmet och pumpar. jaaaaaah..
okej. alla var faktiskt jättefina den lilla stund jag var där. johan var finast. alltid.
jag har haft en ganska tråkig dag. jättetråkig faktiskt. visst, ganska chill men inte sådär så att man njutit direkt.
sats var ju mysigt i alla fall. längesen jag styrketränade, tro mig, det märktes. skönt i all fall.
men bra då vet jag vad jag ska göra. jag ska duscha. mmh! kul att min kväll är så händelserik. nanannanananana.
imorgon går jag ur ettan på gymnasiet sägs det. tss, inte en chans. känns inte alls som om det var längesen jag stod utanför p1 den 23 augusti och tittade på mina nya klasskamrater. men okej. jag sätter på mig klänning imorn och ler när jag äter jordgubbstårta, för det tycker jag ju om! sen ska jag till molkom. söta molkom. titta på när lillebror går ur åttan och snacka med polers och krama lizz. på kvällen blir ju sarabanana, virrevronka och kanske astrid och my :) . snälla, orkar inge mer tråk. baaaaaaaajs. hahaha, jag är inte deppig. bara flumm och trött i kroppen.

KYSS

Kommentarer
Postat av: banana

i morgon blir det bra. vi är tillsammans, flumma blir. dansa dansa ska vi göra också. i like it and i like you very very much. pusss <33

2008-06-12 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0