puss kaggebo

peace&love sorgen har lagt sig lite, (jättelite) så nu tänker jag inte på hur mycket jag saknar det hela tiden.
imorse gick jag upp tidigt för jag tänkte att jag skulle sola innan jag åkte, men ack. no sun today.
snart ska jag packa och dona lite för sen ska jag och max åka ner till mormor på östkusten. ska bli skönt att plocka smultron, gosa med vovvarna och leka lite med duttakannan. men ena syssling ( i värmland kallar ni det tremänning) kommer ner också så honom ska jag gosa lite med. fast, han har ju blivit lite större så det kanske jag inte tillåts.
men jag kommer sakna er. när man har varit så mycket tillsammans är det mycket svårare att skiljas åt. jag är löjligast i världen, ska bara vara borta en vecka men ändå.
johan min älskade johan.

( det är inom den här parentesen jag vill skriva allt djupt och ytligt jag tänker på, för att ni ska få lite förståelse för mig. men just nu kan ja inte tänka på annat än att ja älskar johan. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0