sra <3 (inte stavat fel suckers)

sarabanananannana sarabananananana. första gången vi fikade. varsin apelsinjuice och jeans i hettan. glömmer aldrig.
vi ska ses, vi ska äta ben & Jerry as usual och vi ska plöja grey's anatomy. du ska säga "just det", jag ska döda dig.
vi ska sola i molnen, skvätta vatten och tävla om vem som först hoppar i älven. vi ska äta, nötter, pannkakor och dina hemlagade kakor som slår allt. vi kommer sätta upp studsmattan nästa år också, Lova kommer snart acceptera mig (?) och max kommer börja prata med dig i telefon när du ringer hit. vi ska tända massa ljus, massera varandra och snacka om vädret lite sådär töntigt. vara allvarliga tills vi skrattar och dör. vi ska på peace and love 09 bestämt. vi ska lyssa på bananamusik och diskutera pojkars för och nackdelar och om penisen är en muskel. vi kommer dansa och gå till Uno och låssas att vi är coola. vi kommer gå till waynes och säga att tavlorna faktiskt är riktigt fina. vi kommer gå ut med bullen och inse att han är livsfarlig. antagligen kommer vi sucka åt AK, allas vår favorit.

massa kvar pingu.

Kommentarer
Postat av: sra:)

glädje och saknadstårar. det enda jag orkar säga just nu. jag älskar dig.

2008-07-22 @ 16:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0