feber hela veckan wiihuo!

hej allihopa!
jag hoppas verkligen ni ska titta på det nya programmet som börjar på 3:an på lördag klockan 21.00 (bästa tiden!)
det heter Feber hela veckan och handlar då om en tjej som heter Julia.
Julia har åkt på ett rejält virus som hon inte blir frisk ifrån (redan där skrattar man) trots att det går en vecka och kanske möjligen två?
Julia besöker doktor som säger åt henne att äta antibiotika. Julia är lydig men trots det försvinner inte viruset.
Första avsnittet handlar nu om hur hennes feber hållt i sig i fyra dagar, kanske blir det en hel vecka?!

okej. jag har inte så himla roligt, faktum är att jag inte riktigt orkar ha roligt.
allt är så fantasilöst just nu, allt luktar äckligt och smakar ännu sämre.

har sett två filmer iallfall.
cup of love
no reservations - kärlek på menyn (bra översättning!)
de var bra, jag gillar kärlekstrams som är lite sådär lagom förutsägbart. även om den ena chockade mig ordentligt. mysiga sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0