torsdag. jävla torsdag

vad hände egentligen med den här dagen?

jag vaknar hos Sara 06.20 av väckarklockan och känner att idag är en dag då Julia Friberg ska vara hemma från skolan, äta gott och se på tecknat. Men ack, jag går gymnasiet och har vissa plikter.
Tåg var mys, sarabanana spelade underbar låt och julviva sov. Sara berättade sverigen roligaste dröm och jag halv dog, det är sådant jag borde lägga märke till. Alltså, de små ljuspunerna.
Visst, vi kom till skolan tidigt. Fick komma in i 32:an och var babys ett tag.
Mitt repotage försvann, död åt mig.
jag minns att franskan gick bra idag :) Ett under, men faktiskt. Så har den bättrat sig, eller är det jag?!
lunch, fuck off
men alltså, draman räddade mitt skinn litegranna idag. Jag skrattade och rodnade konstant. Något jag kan tänka mig stå ut med! Trollkarlen från Oz på alla <3ns dag också :)
sen vare mys :) . Precis som jag vill ha det och jag mådde så jävla bra att det var sjukt konstigt. Allt lättade från mig och jag, jag vet inte ens. ( tunga kedjor lättades från mitt morrantunga sinne, likt en flodhäst som lyfter från lakrisboet)

nu är ja dock där igen. fan. ångest och tankar som jag inte ens tänkt på väldigt surrar. Surrar. Surrar. Tur som fan att det blir kuratorn på historian imorgon. Jag är fan beroende av det. Jag klarar mig inte länge utan henne. jag orkar inte med mig själv.

jag orkar inte längta tills sportlovet, det tar ju också slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0