får jag göra som jag vill

det är så mycket jag vill ändra på ju!
det är så mycket som MÅSTE ändras.
jag kan inte ens nämna allt utan frusterande tårar tränger fram under ögonlocken. 
Imorse vaknade jag halv fem, kunde inte somna om. Jag tänkte på hur patetisk våran värld är, samhället orkar jag inte ens nämna.
Jag är så trött på personen Julia friberg, alltså. Jag orkar inte med att bara tänka på, allt. 

ibland tror jag faktiskt inte det kommer gå
men vem ska ändra på samhället om inte jag gör det?
det går ju inte att lägga ansvaret på andra hela tiden, även om det är det jag gör med mig själv. 
det är så många som tar hand om mig. 
jag vet inte hur man gör själv. 

love. 

att jag aldrig kan låta mina disneydiffusa tankar bara sväva iväg in i ett svart mörker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0