tantbaby

jag skulle kunna länka till tusen. (nu snackar vi youtube, som alltid)
sök på disney love, eller bara disney. Alltså, ler man inte när man ser det så är man fuckad (okej, du överdriver julia)
det är godkänt om man gråter också, men det kan jag ju som känt inte.

disney in my heart

okej, min mormor måste utan tvekan vara brutalt bäst
idag lyckades vi spendare tid med att prata i telefon i TVÅ TIMMAR, vi gjorde en juliaochjohan. (dock hade vi lättare att lägga på!)
hon sa två saker som gjorde mig riktigt glad
1. man ska sola i femton minuter utan solkräm för att få i sig solens vitaminer
2. på vintern ska man äta typ frysta hallon eller jordgubbar för att värna om naturen
Sen pladdrade vi på som vanligt, något allvarlig inriktning dock på dagens samtal, fick henne väll att bli ltie orolig.
men jag är orolig för henne, för hon är för snäll för sitt eget bästa. jag menar, doktorer som inte ens tar prover utan säger " du ser frisk ut", det gillar vi inte.

förresten, jag ska till doktorn. Ska fixa remiss muppgrejjs och sen hoppas vi på att det blir bra. Det blir det. (alltså, rent teoretiskt kan man dö av allt, men varför skulle ja dö av det här)
allmänt lycklig idag tror jag, lite orolig för vissa saker. känner mig lite maktlös. Det känns lite som om kärleken rinner genom mina händer men att jag aldrig får kraft nog att fånga den.
men som sagt, lycklig var det! tack sömn ! (L)
jag älskar Johan <3
 

Kommentarer
Postat av: S.

this i like, very mucho:
1. man ska sola i femton minuter utan solkräm för att få i sig solens vitaminer
2. på vintern ska man äta typ frysta hallon eller jordgubbar för att värna om naturen

men doktorn julia? :o

2008-02-12 @ 18:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0