pannkakssmet

things to wait for

nu - bli frisk och vänta på baby
veckan - nån dag hos sara, grey's anatomy it is
helgen - bio? på fredag då. sen flyttning, hoppas jag bor i karlstad på måndag <3
sportlovet - bara ynka två veckor kvar tills sovmorgon, Linköping, Stockholm och massa mys <3
påsklov - det är ju inte så stort mellanrum där inte vah?

sen så, utan att vi vet det så kommer våren med sina tussilagos och solsken. jackorna hängs undan och hud börjar fläkas i solen för att bli fräknig och brun. Och bäst som det är, när vi njuter av vår och ljus, då kommer sommaren som en lättnadsvåg mot oss. Snart är vi där, en hel sommar som bara ligger helt öppen för oss. myggbett och solkräm, bryggor och blåklockor, cyklar och sandstränder.
och sen, sen ska jag cykla. cykla tills det blir morgon och solens strålar når mina kinder. regnar det, så gör det ingenting. blöt asfalt som ångar är också bra.

sommar <3

Kommentarer
Postat av: sara

grey's hos mig det blir!
och sommar, det är det snart. se bara på hur snabbt hösten gick egentligen.
då blir det du och jag mot världen.

2008-02-11 @ 18:11:33
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0