KIRRAT MOBILEN

pinsam tystnad uppstod då mannen på fånhus stack in en penna i min telefon och tryckte in (tröck?) mitt simkort - fixat bruden!

allt bra här, tackar som frågar
mår ju oförskämt bra, snälla gud och jesus och buddha på sin lilla kant. låt det fortsätta

måste säga att alla lektioner gick förvånansvärt bra idag. Undrar om banana hade något med det att göra? Känns lite så va? Jaja, när vi slutade gick jag i alla fall lite på stan. Sen kom babybaby och umgicks lite med mig. Alltid lika uppskattat. Sen så sov jag tungt på bussen och fick tvinga mig upp ur mitt varma säte hemma i Hulteby. Och där stod Bullen da man och mamma och väntade :). Väl hemma hade vi massa godsaker och jag åt som en galning. Toast, gelehjärtan och melontuggumi är bara början. NU blire snart räkor och jordgubbsyoughurt på det ! Jag fetar! Men allra först ska jag dansa genom gatorna med iPoden i öronen och kakdegen i släptåg.
With love.

Jag vill se er igen. Ge inte upp hoppet om mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mobilen är fixad, seriöst? det går att ringa till dig nu alltså?! :D
och kakadegen i släptåg, vad bakar du för gotti?
mamma undrade om du gillare kyckling med fredag i tankarna, och gissa vilken ost som köptes idag... kiwi, apelsin, vindruvor, päron och äpplen på det. nu är det bara du som fattas.

2008-02-18 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0