jag är inte på humör för att förlora dig

e stockholmo besöktes!

najs dag med massa bil/bussåkning dock men det löstes.
kände mig riktigt bra att jag inte bara lallade runt på drottning gatan som annars är välbesökt av mig
hittade en megastor monki där några plagg inköptes, kunde blivit fler om jag var miljonär
weekday var najs också, 
såg blommor också :) både snödroppar och gula.
mat blev på subway, julia friberg åt smörgås med pålägg, vuxenpoäng ut i fingertopparna
 sveriges finaste armband har jag också, tack :*
topshop  blev banana, jag kunde ju inte svika din stora shoppingkärlek.
förälskelse är att ta i, men lite småkär blev jag nog i den butiken ja.

sara påminnde mig just om att vi ska bo i New York! det blir fett med najs och jag ska tvinga mig själv att dricka starbuckskaffe. inte lite inspirerad blir man av alex bilder!
när tidningen startar måste man också ha högklackat har jag förstått (?) så nu är det högträning som gäller. hittade ett par blå pumps på rea (100spänn) men de kommer förmodligen inte packas upp om jag känner mig själv :*

lillebror mår bra nu också, lite småhängig men abolut slagvänlig.
ikväll blire träning och mys med babysar, lite halvbäst sådär känner jag ! nu väntar min bulldogg, PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0