imorgon och alla andra dagar!

jag vet inte vart jag ska börja. 
men grejjen är som så, att detta var en av de lyckligaste dagarna på länge, mycket länge!

hela dagen har jag bara inte kunnat sluta le
hela dagen känns det som om alla ansträngt sig för mig
vem är du att säga att jag ju har ångest?
borde inte jag veta bäst


jag vill ju förklara på bästa sätt.
fan, det går inte att skriva bra när man är lycklig.
inte en enda konstig tanke kommer upp i mitt huvud.
jag tror inte det högg i mig en enda gång idag.

jag är som ett osammanhängade virrvarr av lycka och blondhet, att mamma köper chocklad som det står " jag tycker om dej" på gör det inte sämre. att johan fortfarande sover när jag kommer, gör det inte heller sämre. att jag blir klar med texten, gör det bättre. att jag äter äpple gör det bara bra. att det är elin, jag och godis i lägenheten gör det inte sämre. att johan står där nere sen, gör det bara bäst. att sara är underbar och alldeles speciell just nu gör det hela roligt. att draman är inställd gör ingenting. bussen går hem utan mig. att sitta där på puffen med johan gör det hela varmt. att smsa med sara gör det hela bra.

att jag själv inte tillät mig tänka fel gör mig värd.

<3 tack världen. tack solen. tack juliafriberg. imorgon och alla andra dagar vill jag att det ska kännas såhär
(samtidigt vet jag inte det inte funkar så, för om jag aldrig var lessen, hur skulle jag då kunna veta när jag var glad?)

Kommentarer
Postat av: sara

du är bäst juliafriberg

2008-02-08 @ 17:47:58
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0