happiness

sen var det ju som så att jag inte ens behövde anstränga mig, glädje bara spirade genom min kropp och lättnad fyllde mig enda ut till fingertopparna. att ha så många underbara vänner omkring sig, det är overkligt. men drömma, det gör jag bara när jag måste. när ja inte kan låta bli. nu är vi snart där, jag ska snart flytta till karlstad. faktiskt, så intogs första måltid i lägenheten idag. jag var tacksam för allt. och nu hör jag att det vankas pannkakor med jordgubbar. yammie.
herrejesus i himlens alla molnfyllda hörn!
jag tror bestämt julia friberg mår bra
alltså damn, denna helg, denna dag. kan inte bli så mycket bättre :D

fredag:
Johan                                       gustav,anton, tacos, per, eva, oskar, sara, stefan, hille, damn.

lördag
sara                                          chips, kladdkaka, stadsbuss, snö, sarabanana, (grey's anatomy, pinsamt bra)
johan


söndag:
johan
                                       så nära att ja snart svimmar, lägenheten, innebandy, wallinders
my famliy

dagens hat: skoghall, (sorry elin!) . Detaljer bör inte ges ut
dagens vill ha: badkulor från lagerhaus som ja ska köpa i veckan, hårinpackning och inga ångerkänslor.


och fortfarane betyder det mest i världen när du säger att du älskar mig.

Kommentarer
Postat av: sara

grey's anatomy ÄR pinsamt bra :D
och det är du med!
mamma sa förut va glad hon är att sarabanan har julifriberg. och jag kan inte göra annat än att hålla med till tusen!

2008-02-04 @ 22:12:08
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0