sum up

fredag:   Allting klart i skolan. Alla var så sjukt duktiga på idrotten och det är bara så skönt att det är över och dessutom var    pilatesen jättejobbig! :)
Johan följde med hem, vi gjorde tacos superfort och åt. Sedan gick vi in i minusgraderna tillsammans med mamma till domkyrkan där det var lucia, det var jättefint och jag fällde en tår (jag har blivit helt onödigt blödig nuförtiden). Vi sjöng med och jag sjöng falskt för att underlätta för andra som inte gillar sin sångröst...
Eldkonst i muséeparken, inte så cool kan man säga men lite kulturellt ändå. Johan frös.
Vi gick hem, såg på idol som redan börjat och kommit hälften av vägen. Självklart vann Kevin Borg, charmigaste maltesen som flyttat ifrån Malta till Arvidsjaur för sin flickvän, åååh. (herregud va töntig jag är).
Allt går bra tills han helt plötsligt skriker: jag älskar dig Sofia. Då sätter jag mig upp och gråter som ett barn, det var lite för mycket kärlek för min smak..... nejdå.

lördag:   johan och bullen körde ett eget luciatåg för mig och jag fick frukost på sängen med blandannat varmchoklad :)
seg morgon i övrigt, skönt. sen åkte vi buss in till stan och körde lite julklappsshopping, ska det ordet ens stavas så? Mysigt i alla fall om än lite jobbigt med mamma mia låtar hela tiden framförda av kids.
Fortsatt mys hemma, harrypotter och sånt.

söndag:   fruktsallad med russin, nötter och grädde på till frukost. kan inte bli mycket bättre tror jag! sovmorgon, julkortsskrivande och långpromenad stod på attgöralistan. Lite soving från älsklings sida, jag gjorde supergod sallad. Rödkål, morötter och bacon, låter skitäckligt men var skitbra verkligen. längtar till sommarens mat....
lite desperate housewifes med vilt klagande lillebror och pojkvän. Följde johan till bussen men den kom för fort.
Robban och boobieMia kom hit och glögg, lussebullar och knarksnack förtärdes.

Jag tror inte ja har ett mycket intressant liv egentligen. Idre kommer bli underbart, men jobbigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0