PÖSS

jag antar helt enkelt att jag inte hanterar förrändringar på det bästa sättet. men ja.
det kanske blir lite stockholm för mig och min lagkompis i höst, mysigt tycker jag. jag skrev kontrakt över msn.
06.28 för ett tåg är inte min favorit tid, mina såkallade muskler har då icke presterat något som kan kallas rörelse.
träna ska jag göra i höst, gå upp i vikt och fixa biceps tänkte jag. kommer sluta med en påse chips och film.
rygatan, är lite sisodär. Snart kommer stan och mittcitys charm lägga sig efter exilen ute i stugan. men shoppingsugen som en leguan, Monki överraskar och jag jublar över en snar födelsedag!
ska ut i naturen en sista gång för säsongen också, mami bokade minisemester i fjällen. vandring och snygga ben blir!
frukostbuffé och matfrossa om kvällarna. ja, mat är mitt liv.
sara blir imorgon, massa fika och tjockisfasoner och sen grey's anatomy som inte kan beskrivas med andra ord är ÄLSKVÄRT! saknat ungen också, (tur att jag är brunast bara ), mitt hjärta.
nu blire sova snart kanske, läsa mera bloggar. dricka kallt te och chattaattttatta.

Kommentarer
Postat av: stålmannen

jag vill dock inte klaga, men nu minsann vill jag faktiskt att du ska ta och komma in till mig! jag har redan träffat bror din och mor din tre gånger nu och då får jag höra att du ligger och slappar hemma i sommarstugan?! vad är det för otyg kvinna?! saknar dig sötnöt!

2008-08-08 @ 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0