solstickan

det är tur jag har er, det är det verkligen.
det finns så många jag har att tacka, flera som jag kanske inte ens ägnar en tanke åt per dag.
jag vill bli mera tacksam, jag vill vara superglad när solen skiner och jag vill sitta i timtal och titta på när björklöven slår ut.
men så går det inte till för mig har jag förstått.
imorgon är det foto i två timmar då jag måste välja bild + redigera + skriva ut innnan klockan elva då jag ska till sofia och avnjuta ännu en veckas peppning.
jag är så fruktansvärt rädd för att såra. även om jag gått från skräckslagen till rädd så vill jag att du ska veta.
jag vill inte skada. jag älskar så mycket.
jag längtar till liseberg, badshorts och baby t-shirt och ljummen kväll och att ni tvingar mig åka allting.
älskade gröna lund med klassen förra sommaren. hur jag skrek i uppförsbacken hela tiden och hur vi åt hamburgare utan att ens vara hungriga.
sarahbanana sveriges bästa namn i låtar, fråga mig.
johan eriksson - all min kärlek till honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

coola bananer coola kiwisar coola kompisaaaaaaaaar :D

2008-04-29 @ 19:50:14
Postat av: Lilldavid

Gröna Lund och Kastellet

2008-04-30 @ 21:16:33
Postat av: lilldavid

Gröna Lund och Kastellet

2008-04-30 @ 21:17:28
Postat av: Anonym

Gröna Lund och Kastellet=D Bästa vi gjorde med klassen de:D

2008-04-30 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0